Banaban Voice

News and information service for Banaban Network Worldwide!

Tiraon Taioti's Comments

Comment Wall (18 comments)

You need to be a member of Banaban Voice to add comments!

Join Banaban Voice

At 6:12am on March 13, 2011, pajimaca c gave Tiraon Taioti a gift
Gift
a gift 4 u.............................n I want 1 in return ooooooooooooooopppppppppppppppssssssssss.........................sorry i forgot plizzzzzzzzzzzz
At 6:12pm on April 9, 2010, Rote.Takesau said…
manena, its called getting to know family members not searching for ur tavales...lolz...anyway skul work is ok....how bout u??... dnt luk 4 dauve n them hia!!!lolz.... god bless n take care...

much tangiras,
lil sis!
At 9:44am on January 21, 2010, teboraiti lanyon said…
happy new yr 2 u 2 darling....lol....of course i really missed ur annoying face, hahahaha....well hope 2 c u soon 2, by da way r u still going 2 Samoa or not??? u baci eveready saraga...sapo moa!!!
At 5:36pm on November 24, 2009, Bannaua Taburong said…
noo ko rangi ni boboto n tamneim anne taua teim anne kekekee fafule naba kee mai iroun am fansona partner ahhaha!!!!!!1111
At 11:03am on November 23, 2009, Raitinibure Lanyon said…
mauri te kai saina...ah ah ah a koe kou ara moa tau ma tekeraoi moa tewaki ao te reirei
ai bon tekamauri nakoim mai roia ata einainen te kiwi nakoim..ah ah ah
tau ma take care n god bless mai kane

tibo n moce mada
At 10:59am on November 23, 2009, Tamaki Bakia said…
skul is fun ........................only examz suck but glad its over ...........anyway.......enjoy the online............i have no program............jus kabanetai hia................over
At 12:04pm on November 22, 2009, Tamaki Bakia said…
hey cuz...........its been a long time.................anyhow saw u around so jus passed by to say hi...................laters aye............
At 1:52pm on November 10, 2009, teboraiti lanyon said…
Excuse me...ti tai kabuburea te riki kee!!! Eatau bwa ia natiniko ao darling ma ia??? goodness me get a life...hahaha...bunene!
At 9:54am on November 10, 2009, teboraiti lanyon said…
mauri teunimane...hehehe mai roun Jacob...lol....jst wanna wish u happy studying n mk sure ko iangoa raoi te reirei n not gals...hahaha, knowing u!!!! Lol lol lol.....tia bo ieta
At 8:10am on October 20, 2009, elizabeth Takaniko said…
hey bro nice picture...well u think u da only 1 on dis site!!!
well sori me too im always everywhere.....
At 1:18pm on October 18, 2009, teboraiti lanyon said…
Hey chu...sorry but i wont change ur name tag...hahah...i prefer callin u dat...lol
At 10:59am on October 16, 2009, Tongasu.B.@RASTA said…
nou.....dont...give ur EX-che.... otherwise u..ll cry again!!! I..aaaaaa......c!!!!!...just words of encouragement....Ok e tekeraoi te waki mai kaine LINDA!!!!!!!!!!sh.sh. dont worry i will not tell anyone.............!...sa bo...moa!!!!!!...............
At 6:12pm on October 14, 2009, Ruby Ruabete said…
hi there cuz...........well i saw u and was jst wondering to stop by and say Hi!

nice picture though!!
At 1:52pm on October 14, 2009, Tongasu.B.@RASTA said…
nou...akea te va....fancy. what the meaning of ur hand?????that what ex "OMKAR" member did....ha! ha! ha! etau sa moce moa......
At 12:32pm on October 14, 2009, teboraiti lanyon said…
Hi frend...nah, I prefer Natina...hahaha...lol, hope u have a nice day!!!
At 12:03am on October 14, 2009, Notue K. Touakin said…
ok bro...all d best in ur studies...

don't go mad in d process kee...

take care...study well

luv
ME!
At 11:29pm on October 13, 2009, Notue K. Touakin said…
noo

ko mena ia? & wad d f*** r u doing up dis late urself...don't u nid ur beauty slip...sori I was ironing & I left my account open.

reply if u still dea...tera ae ko bon iangoaki?

d one & only
ME!
At 9:30am on April 1, 2009, Teuaia Atitoa said…
mauri....hows da usp gang esp de BSA...nways meli n teari giv a kamauri to you..ol da best in ur studies!!!

Forum

Homecoming to Banaba

Started by Christina Maree Buchanan in Banaban Issues Jun 27. 0 Replies

Slides of Banaba from the 1960's

Started by Dominic Kaukas in Banaban Issues. Last reply by Stacey King Jun 13. 1 Reply

Ken

Started by Brian Lundy in Banaban Issues May 31, 2018. 0 Replies

Events

HELP RABI WOMEN IN FIJI

Help Rabi Women's Organisation in Fiji by purchasing RABI HANDMADE VIRGIN COCONUT OIL locally in Suva, Fiji

Contact

Terikano

for more details

Badge

Loading…

Radio Links

Bwanan Rabi Radio

(10pm Fiji Time 1&2nd Monday each month)

Live Broadcast

© 2019   Created by Stacey King.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service