Banaban Voice

News and information service for Banaban Network Worldwide!

Enita. Isopo's Comments

Comment Wall (42 comments)

You need to be a member of Banaban Voice to add comments!

Join Banaban Voice

At 3:54pm on August 12, 2010, nina nanton said…
hi my name is roata nabong and i dont know how we related,but since i read the comment that you left then i came to realise that you are my cuz,so how's the life over there?i hope that we will keep in touched through this machine,you can also email me at nina.nanton@yahoo.com.moce mada that how we fijians says goodbye.the regards to everyone there, god bless you.
At 9:48am on January 13, 2010, Christina Maria Nabong said…
Hey Cuz,

Sorry been busy with work im hardly on BV, who's number were you after?

try emailing:banabancommunityaotearoa@gmail.com

let me know if you have any luck?
At 8:58pm on December 6, 2009, Itinteang said…
Mauri Enita,
Sorry i nang busy ao e aki reke au taai ni comment back. kam uara mwa kaain ami auti? ko anaga nabwa ara kamauri nakoia kaain amwi auti ao ko anga au kamauri nakon Enoka. tia boo moa.
At 8:19am on November 23, 2009, Taara tokamaen said…
hey mauri nei lefe....hahaha...
anyway take care sis.....lolz
At 2:15pm on November 19, 2009, nabongaratika tuvari said…
hi how r u???? hope u r doing fine..........an hows your exam?.........bunene u take care of yourself an regards 2 uor 2 brothers byeeeeeeee!!!.
At 10:24am on October 28, 2009, Flory said…
hey thanks....yeah all are fine.......and is good to know that all is fine too there....well do keep in touch and do take care.....love to all especially u...tia boo moa
At 10:52am on September 29, 2009, Flory said…
At 2:57pm on September 28, 2009, nabongaratika tuvari said…
hi sis! how r u????.........am fine over here pliz send my regards to all the family there aspecially our brothers an mom u take care byeeeeeeeeeee! mwah.....mwah....luv u.
At 4:02pm on September 21, 2009, tane nabong said…
At 10:40am on September 18, 2009, tane nabong said…
hi caz well thanx for stopin by....its really great to hear from u ...oh evry onre is fine this side....oh regards to aunty n the families...
love tane



Good Day Comments

Spicecomments.com - Good Day Comments

At 4:50pm on September 9, 2009, Itinteang said…
Sorry I taku bwa iai te prob with my chat window. Anways give my regards to everyone at home and good to hear from you.
Byee
At 7:30pm on September 7, 2009, nabongaratika tuvari said…
hi sis......come to the chat room am online now lets chat.....bye see ya.
At 6:02pm on September 3, 2009, nabongaratika tuvari said…
hi sis how r u?.......bunene......u ka totokana mom well.....u wait for me ill come back from New Zealand than ill come like that to Kiribati an will see whos the prettiest ok u take care bye see ya regards to all.
At 5:32pm on September 3, 2009, sophia said…
everyones o.k skool is gud as it is sooooooo wen are u visitin

can't wait ti meet u i have met tane well she lost our boxing match so hope to see your moves lol.............love to aunty and all our my cuzzzies

kip me in touch

saapo and nisa moce
At 10:54pm on September 1, 2009, Itinteang said…
thanks for posting your photos, regards to everyone at home
At 9:11am on September 1, 2009, tane nabong said…
hi caz
finally i get to c ur photo....well id say u got the look but cant beat mine...lol...wel how have u been doing..i hhope that ur fine jus like the rest here in fiji...house aunty n the families i hope they are finr too
well jus pasin bye to say hi
love tane
At 6:43pm on August 31, 2009, sophia said…
sorry cuz been busy but hey my aim is kipin in touch wid u nice pic but iam better lol...............love to all
At 9:12pm on August 29, 2009, nabongaratika tuvari said…
HI SIS HOW R U?......HOPE U DOING FINE WELL IM TRYING TO CHAT WITH U AN I THINK U WERE BUSY WITH SOMETHING....OK I HAVE TO GO BYE N PLIZ
SEND MY REGARDS TO MOM AN MY BROTHERS THERE.
LOV U,
ARATIKA NABONG.
At 4:50pm on August 20, 2009, Itinteang said…
Mauri,
Well everything is ok and well. Sorry didn't reply earlier, was too busy with work. Anyway hope is all well with you and your bros and sis. Take care and give our regards to everyone there.....and post some photos of you, your bros and sis.
Byee
At 10:47am on August 19, 2009, Christina Maria Nabong said…
Hi cuz,

we all good on this side of the world. ok wea should i start? lol

Im the oldest of the gurls and 4th of 9 children. Im currently living in NZ, still @ home wif mum, cnt afford to live on ma own its very expensive nowadays. Im not married but been wif ma partner for nearly 9 yrs now lol..i know long time, we have one gurl, she's 20months 2yrs in dec, i work for TNT Express Couriers. oh and im 27yrs old lol..

wbu?..let me know if you need to know anything else

tke cre
till next time
XOXOXO

Forum

Visiting Rabi and Ocean Island

Started by brian russell in Banaban Issues. Last reply by Stacey King Apr 16. 7 Replies

Homecoming to Banaba

Started by Christina Maree Buchanan in Banaban Issues Jun 27, 2019. 0 Replies

Slides of Banaba from the 1960's

Started by Dominic Kaukas in Banaban Issues. Last reply by Stacey King Jun 13, 2019. 1 Reply

Events

HELP RABI WOMEN IN FIJI

Help Rabi Women's Organisation in Fiji by purchasing RABI HANDMADE VIRGIN COCONUT OIL locally in Suva, Fiji

Contact

Terikano

for more details

Badge

Loading…

Radio Links

Bwanan Rabi Radio

(10pm Fiji Time 1&2nd Monday each month)

Live Broadcast

© 2020   Created by Stacey King.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service